Positionering en strategie
Een coachend adviestraject voor de creatieve professionals om hun professionele identiteit te bepalen.
Centraal staan jouw individuele leervraag en om goede conclusies te trekken onderzoeken we deze vraag systematisch op drie hoofdlijnen:
het snijvlak tussen het creatieve vakmanschap en wat er in de markt en maatschappij leeft
de analyse van je huidige en gewenste ondernemerschapssituatie
een haalbare roadmap naar de gewenste ondernemerschapssituatie
In vijf stappen komen we steeds dichter bij een positionering en strategie die maximaal aansluiten bij jou en de kansen die zich in jouw werkveld voordoen. De eerste stap betreft YOU, een groeiend zelfinzicht in je competenties, werkervaring en motivaties. Waar krijg jij energie van? Op basis daarvan brengen we achtereenvolgens je positionering in de ontwerpsector en de potentiƫle opdrachtgevers in kaart. Vervolgens analyseren we de factoren tijd en geld en jouw verhouding met deze praktische zaken. In de laatste stap komt alles bij elkaar in een wrap up en trekken we gezamenlijk conclusies over jouw beste positionering en strategie.